Bestellen bij LM Baby Art

Uitleg  bestelproces

Nadat je een artikel hebt gevonden die je graag wilt bestellen, kun je het gewenste artikel in de winkelwagen plaatsen door op de "in winkelmand" knop te drukken. Je kunt vervolgens verder winkel of direct verder gaan naar het winkelmandje. 

In de winkelwagen
In het winkelwagentje vind je een overzicht van alle artikel die je in de winkelwagen geplaatst hebt. Het totaalbedrag is ook op deze pagina te zien en mocht je een opmerking willen toevoegen aan je bestelling kun je dat op deze pagina doen.

> Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet gereserveerd. 

Vervolgens druk je op de knop "Afrekenen" om je gegevens in te vullen en af te rekenen. Controleer je verzendgegevens goed! Eenmaal verzonden kunnen wij dit niet meer wijzigen. 

Wat gebeurt er na het afrekenen? 
Kort na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met het bestelnummer. Ook ontvang je een e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is met daarbij (indien van toepassing) een track&trace code om de zending te volgen. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja dat kan. Zolang je bestelling nog niet verzonden is kun je deze nog wijzigen. Je kunt 2 opties kiezen: 

  1. Je stuurt ons een e-mail (info@lmbabyart.nl),
  2. Je plaatst een nieuwe bestelling en stuurt ons een e-mail om de eerder geplaatste bestelling te annuleren. Op deze manier ben je er zeker van dat de gewenste items nog op voorraad zijn. 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar: info@lmbabyart.nl met daarin duidelijk aangegeven dat je de bestelling wilt annuleren. Vermeld hierbij ook het bestelnummer of de naam waarop de bestelling geplaatst is. 

Houd rekening met het volgende: 

  • Zodra je bestelling is verzonden kan deze niet meer geannuleerd worden. 
  • Je kunt de annulering niet ongedaan maken. Zodra wij de bestelling hebben geannuleerd ontvang je ook het aankoopbedrag. Uiteraard kun je wel opnieuw een bestelling plaatsen.
  • Heb je een verkeerd adres opgegeven? Deze kan alleen gewijzigd worden zolang de bestelling nog niet verzonden is. Als de bestelling wel verzonden is kun je deze alleen nog annuleren door de zending retour te sturen.  

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen

Heb je een fout gemaakt tijdens het bestellen? Bijvoorbeeld een verkeerd adres ingevuld, of het verkeerde item per ongelijk gekocht? Stuur ons dan zo snel mogelijk een berichtje zodat wij dit kunnen aanpassen. 

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen in de mail? Dan is de bestelling verzonden en kan deze niet meer geannuleerd worden. Wacht in dit geval rustig af tot de bestelling bij je is aangekomen. Vervolgens kun je er voor kiezen om de bestelling te retourneren

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld

Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld! 

We willen je vragen om het artikel naar ons terug te sturen en hierbij te vermelden dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Stuur ons een e-mail zodat wij je een retourlabel kunnen sturen. 

Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaatst van het bestelde artikel? Stuur ons een e-mail (info@lmbabyart.nl) zodat wij alsnog het juiste artikel kunnen opsturen. Bij deze nieuwe zending ontvang je een retourlabel om het verkeerd ontvangen artikel gratis retour te sturen. 

Excuses voor het ongemak!