Veelgestelde vragen
Bestellen & Betalen
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ja dat kan. Zolang je bestelling nog niet verzonden is kun je deze nog wijzigen. Je kunt 2 opties kiezen:
- Je stuurt ons een e-mail (info@lmbabyart.nl),
- Je plaatst een nieuwe bestelling en stuurt ons een e-mail om de eerder geplaatste bestelling te annuleren. Op deze manier ben je er zeker van dat de gewenste items nog op voorraad zijn.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar: info@lmbabyart.nl met daarin duidelijk aangegeven dat je de bestelling wilt annuleren. Vermeld hierbij ook het bestelnummer of de naam waarop de bestelling geplaatst is.
Houd rekening met het volgende:
- Zodra je bestelling is verzonden kan deze niet meer geannuleerd worden.
- Je kunt de annulering niet ongedaan maken. Zodra wij de bestelling hebben geannuleerd ontvang je ook het aankoopbedrag terug. Uiteraard kun je wel opnieuw een bestelling plaatsen.
- Heb je een verkeerd adres opgegeven? Deze kan alleen gewijzigd worden zolang de bestelling nog niet verzonden is. Als de bestelling wel verzonden is kun je deze alleen nog annuleren door de zending retour te sturen.
Kosten die gemaakt worden voor het retour zenden van de producten zijn voor de rekening van de klant.
Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat nu?
Heb je een fout gemaakt tijdens het bestellen? Bijvoorbeeld een verkeerd adres ingevuld, of het verkeerde item per ongelijk gekocht? Stuur ons dan zo snel mogelijk een berichtje zodat wij dit kunnen aanpassen.
Heb je al een verzendbevestiging ontvangen in de mail? Dan is de bestelling verzonden en kan deze niet meer geannuleerd worden. Wacht in dit geval rustig af tot de bestelling bij je is aangekomen. Vervolgens kun je er voor kiezen om de bestelling te retourneren
Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld
Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld!
We willen je vragen om het artikel naar ons terug te sturen en hierbij te vermelden dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Stuur ons een e-mail zodat wij je een retourlabel kunnen sturen.
Op welke manieren kan ik betalen?
Bij LM Baby Art heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:
- IDEAL
- Klarna (achteraf betalen)
- Bancontact
- SOFORT Banking
- Paypal
- Bank transfer
- Credit Card
Alle transacties zijn beveiligd en versleuteld en brengen geen extra kosten met zich mee.
Staat jouw gewenste betaalwijze hier niet tussen? Dan is deze helaas niet bij ons beschikbaar. Laat het ons wel weten zodat wij kunnen kijken of we deze betaalwijze in de toekomst wel beschikbaar kunnen stellen.
Bankgegevens van LM Baby Art
Begunstigde: LM Baby Art
IBAN: NL14 INGB 0007 5640 22
BIC: INGBNL2A
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja dat kan! Als je deze betaalwijze wilt gebruiken, kies dan voor Klarna als betaalwijze. Via Klarna kun je achteraf betalen (binnen 2 weken na aankoop). Voor meer informatie over Klarna verwijzen wij je door naar de Klarna website. Mocht je betaling via Klarna niet geaccepteerd worden kun je het beste contact opnemen met de Klarna klantenservice en een andere betaalwijze kiezen. Wij hebben geen inzicht in de transacties die via deze betaalwijze gedaan worden.
Verzending & levering
Wat is de levertijd?
Wij doen ons best om iedere bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Drie keer per week vertrekken de bestellingen bij ons; maandag, dinsdag en donderdag. Bestel je op één van deze dagen voor 15:00 uur dan vertrekt jouw bestelling diezelfde dag nog, mits voorradig. Bestel je op woensdag of vrijdag, dan vertrekt jouw bestelling de eerst volgende verzenddag. Een bestelling van woensdag wordt dus donderdag verzonden en een bestelling van vrijdag wordt op maandag verzonden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra jouw bestelling wordt verzonden ontvang je een e-mail met daarin de verzendbevestiging. In deze e-mail vind je ook de informatie over de verzendwijze en eventuele track&trace code. Via deze track&trace code kun je je bestelling volgen.
Sommige bestellingen worden verzonden via briefpost. Hierbij is helaas geen track&trace code beschikbaar.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Tijdens het afrekenen kun je twee adressen invullen; het factuur adres en het afleveradres. Je kunt hier zelf bepalen waar je de bestelling naartoe laat sturen. Let op, dit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Wij kunnen het afleveradres niet meer wijzigen zodra de bestelling verzonden is.
Ik heb een artikel niet ontvangen
Allereerst onze excuses! Erg vervelend dat je een besteld artikel niet ontvangen hebt. Stuur ons een e-mail met daarin het bestelnummer en welk artikel ontbreekt. Wij zullen er voor zorgen dat het artikel alsnog zo snel mogelijk opgestuurd wordt.
Ik heb een beschadigd pakket ontvangen
Wat vervelend! Wij doen ons best om alle bestelling zo goed mogelijk in te pakken maar helaas gebeuren er onderweg soms ongelukjes. Stuur ons een e-mail met daarin een foto van het pakket en vermeld je bestelnummer. We zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om een passende oplossing te vinden.
Ik heb geen track&trace code ontvangen
Wij verzenden bestellingen op de meest voordelige manier. In sommige situaties is dit via briefpost, in andere situaties als pakketje. Hierdoor krijg je dus niet altijd een track&trace code bij een bestelling.
Heb je geen track&trace code ontvangen? Geen zorgen! Zodra je de bevestigingsmail ontvangen hebt, hebben wij je bestelling verzonden en mag je deze de volgende, uiterlijk de dag erna, thuis verwachten. Ook vind je in de bevestigingsmail informatie over de verzendwijze van jouw bestelling.
Retourneren & terugbetaling
Hoe werkt retourneren?
Mocht je niet helemaal tevreden zijn met het bestelde artikel kun je deze naar ons terugsturen. Retourneren kan op de volgende manier:
- Meld je retour aan. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@lmbabyart.nl. Een reden geven aan de retourzending is niet verplicht maar mocht je dit willen delen horen wij dit graag zodat wij onze producten en service kunnen verbeteren.
- Vul het retourformulier in. Het retourformulier kun je hier downloaden.
- Zorg ervoor dat je het artikel goed verpakt en de doos goed dichtplakt.
- Breng het pakket naar een afleverpunt van de gekozen verzendpartij en bewaar het afleverbewijs goed.
Kan ik een artikel ruilen?
Ja dat kan! Ruilen van een artikel werkt vergelijkbaar als het retourneren van een bestelling. Op het retourformulier geef je aan dat je het artikel wilt ruilen. Ook geef je hier aan tegen welk artikel je dit wilt ruilen. Je kunt dit eventueel ook via de e-mail doorgeven.
Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos terugsturen?
Ja, graag zelfs! Zorg voor duidelijke uitleg in de verpakking zodat wij kunnen zien welk artikel bij welke bestelling hoort.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen
Wat vervelend! Onze excuses hiervoor. Wij controleren onze producten altijd zorgvuldig voordat wij deze versturen, maar helaas kan dit een enkele keer mis gaan.
Stuur ons een e-mail (info@lmbabyart.nl) en wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen om een gepaste oplossing aan te bieden.
Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terug heb?
Zodra wij jouw retourzending ontvangen hebben, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening. Dit de wettelijke termijn voor het terugbetalen van het aankoopbedrag. In de praktijk gaat dit vaak sneller maar in verband met drukte kan dit variëren. Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug op je rekening staat.
Hoelang heb ik de tijd om een artikel terug te sturen?
Zodra je je bestelling ontvangen hebt, heb je twee weken (14 dagen) de tijd om de retour bij ons aan te melden, dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@lmbabyart.nl. Na het aanmelden van de retour heb je twee weken (14 dagen) de tijd om er voor te zorgen dat de retourzending bij ons binnenkomt. Bewaar het afleverbewijs van de retourzending tot je bericht hebt ontvangen dat wij de zending ontvangen hebben. Mocht er onderweg iets gebeuren dan kun je met het afleverbewijs bij de verzendpartij een onderzoek inschakelen.