Uitleg bestelproces
Nadat je een artikel hebt gevonden die je graag wilt bestellen, kun je het gewenste artikel in de winkelwagen plaatsen door op de "in winkelmand" knop te drukken. Je kunt vervolgens verder winkel of direct verder gaan naar het winkelmandje.
In de winkelwagen
In het winkelwagentje vind je een overzicht van alle artikel die je in de winkelwagen geplaatst hebt. Het totaalbedrag is ook op deze pagina te zien en mocht je een opmerking willen toevoegen aan je bestelling kun je dat op deze pagina doen.
> Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet gereserveerd.
Vervolgens druk je op de knop "Afrekenen" om je gegevens in te vullen en af te rekenen. Controleer je verzendgegevens goed! Eenmaal verzonden kunnen wij dit niet meer wijzigen.
Wat gebeurt er na het afrekenen?
Kort na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met het bestelnummer. Ook ontvang je een e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is met daarbij (indien van toepassing) een track&trace code om de zending te volgen.
Nog meer vragen? Kijk hieronder of het antwoord misschien al gegeven wordt.




Retourneren & Terugbetaling
• Hoe werkt retourneren?
• Kan ik een artikel ruilen?
• Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos terugsturen?
• Ik heb een beschadigd artikel ontvangen
• Ik heb een klacht
• Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terug heb?
• Hoelang heb ik de tijd om een artikel terug te sturen?